На сервіс «Пульс» у 2015 році надійшло 862 звернення

В січні-грудні до ГУ ДФС у Київській області та митних органів надійшло 862 звернення, в тому числі до Київської митниці ДФС - 92 звернення, що складає 4%від загальної кількості по Державній фіскальній службі України.

Найчастіше у заявників виникали питання, пов’язані з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в ЄРПН – 172 (29,3%); з недоліками у роботі органів ДФС – 121 (20,6%); з проблемами при реєстрації податкових накладних та невідповідності даних Витягу (Система електронного адміністрування ПДВ) – 83 (14%).

Протягом минулого року до ГУ ДФС у Київській області надійшло 13звернень (2%), тематика яких пов'язана з корупційними діями працівників органів ДФС.

По Київській митниці ДФС більшість звернень стосується затримки митного оформлення - 44 (47,8%).

Всі звернення розглядаються своєчасно, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, йому надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на норми таких актів.



ГУ ДФС у Київській області
Огигинал новости «На сервіс «Пульс» у 2015 році надійшло 862 звернення