Раздел: Підприємцю
Які можливі форми організації бухобліку на підприємстві
опубликовано - 7.05.2013/2013+5508г.
просмотров - 10897
шрифт -
Мінсоцполітики нагадало, що для ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форми його організації

- уведення в штат підприємства посади бухгалтера чи створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером;
- користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без утворення юридичної особи;
- ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією чи аудиторською фірмою;
- самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства. Однак така форма організації бухгалтерського обліку не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких повинна оприлюднюватися, і в бюджетних установах.
До того ж варіант організації бухгалтерського обліку, за яким його ведення та складання фінансової звітності здійснюються безпосередньо власником або керівником підприємства під час уведення в штат підприємства посади бухгалтера, Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV не передбачений. Тому підприємству необхідно обрати одну з наведених вище форм.
Лист Мінсоцполітики від 28.03.2013 р. № 31-08410-07/23-1343/1310
За матеріалами сайтів газети «Про приватних підприємців та єдиний податок» та бухгалтерського сервісу «Інтерактивна бухгалтерія»
За матеріалами сайтів газети «Про приватних підприємців та єдиний податок» та бухгалтерського сервісу «Інтерактивна бухгалтерія»