З початку року на сервіс «Пульс» від платників Київщини надійшло 357 звернень

Найчастіше у заявників виникали питання, пов’язані: з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в ЄРПН – 101 (31%); з недоліками у роботі органів ДФС – 44(13%); з проблемами при реєстрації податкових накладних та невідповідності даних Витягу (Система електронного адміністрування ПДВ) – 22 (7%).

Протягом січня-квітня по ГУ ДФС у Київській області надійшло 6 звернень, тематика яких пов'язана з корупційними діями працівників органів ДФС.

По Київській митниці ДФС за 4 місяці надійшло 29 звернень. З них, майже половина (14 звернень) стосується питань затримки митного оформлення.

Всі звернення розглядаються своєчасно, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, йому надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на нормативні акти.



ГУ ДФС у Київській області
Огигинал новости «З початку року на сервіс «Пульс» від платників Київщини надійшло 357 звернень