Раздел: Підприємцю
З початку року на сервіс „Пульс“ зі скаргами на дії співробітників Київської митниці ДФС звернувся 31 громадянин
опубликовано - 9.07.2016/2016+5508г.
просмотров - 1902
шрифт -
Звернення отримані протягом червня на сервіс „Пульс“, стосувалися роботи: митного посту „Бориспіль-аеропорт“ – 1 анонімне звернення про ймовірне незаконне переміщення валюти

Звернення отримані протягом червня на сервіс „Пульс“, стосувалися роботи: митного посту „Бориспіль-аеропорт“ – 1 анонімне звернення про ймовірне незаконне переміщення валюти; управління адміністрування митних платежів 3 звернення, з яких 2 повторно щодо незаконного підвищення митної вартості по тканинам.
Також з початку року до митниці надійшло 7 звернень через Урядову гарячу лінію ДФС. Протягом червня – одне, це скарга на неправомірні дії працівників митного поста «Вишневе» під час митного оформлення.
Крім того, у І півріччі Київською митницею отримано 22 запити на публічну інформацію, з них протягом червня 4 запити від товариств, що є учасниками зовнішньо – економічної діяльності.
На всі звернення надана вичерпна відповідь
ГУ ДФС у Київській області