Розділ: Підприємцю
Як Facebook планує збільшити заробітки на своїй аудиторії
опубліковано - 11 вересня 2013
переглядів - 8721
шрифт -
Принаймні саме так можна розцінити кроки, озвучені представниками компанії.

Судіть самі: спочатку з’являються повідомлення про те, що власників аккаунтів моніторитимуть за фотографіями з їхнього профілю. Це робитиметься для того, аби краще дізнаватися та прогнозувати вподобання користувачів соціальної мережі.
Звісно ж, для того, аби заробляти гроші на передаванні такої інформації для цілей реклами. Менеджери соціальної мережі стверджують, що розпізнавання людини на фото зробить продукти компанії кращими, а розробники запевняють, що буде можливість відключити цю функцію на сторінці налаштувань.
Водночас Facebook планує восени отримати частку з телевізійних бюджетів рекламодавців. Тому планується розміщення на сторінках коротких відеороликів. Вони автоматично відтворюватимуться на мобільних пристроях і настільних комп’ютерах, але без звуку, якщо користувачі не будуть на них наводитися або взаємодіяти з ними.
Користувачі бачитимуть кілька 15-секундних відеооголошень від одного рекламодавця щодня.
За матеріалами газети: «Про приватних підприємців та єдиний податок»