Розділ: Підприємцю
Порядок вчинення нотаріальних дій зазнає змін
опубліковано - 31 травня 2013
переглядів - 10624
шрифт -
Зокрема змінами Мін’юсту передбачено, що вчинення нотаріальної дії за участю фізичної особи, предметом якої є обєкт нерухомого та рухомого майна, має здійснюватися нотаріусом за наявності оціночної вартості такого майна

Під час посвідчення договору про відчуження земельної ділянки як самостійного обєкта цивільних правовідносин нотаріус має витребувати витяг із Державного земельного кадастру.
Крім того, змінами передбачено, що в разі якщо предметом спадкового договору є майно, право власності на яке підлягає державній реєстрації, нотаріус у тексті договору зазначає про необхідність реєстрації права власності у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно після смерті відчужувача. Нотаріус, який посвідчив спадковий договір, після смерті відчужувача здійснює реєстрацію права власності за спадковим договором у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Якщо нотаріус, який посвідчував спадковий договір, позбавлений можливості здійснити таку реєстрацію (у разі смерті, заміщення нотаріуса, у разі неможливості виконання ним своїх обовязків, припинення нотаріусом діяльності, передачі документів до державного нотаріального архіву або з будь-яких інших причин), така реєстрація може бути здійснена іншим нотаріусом.
Крім того, Порядок доповнено положеннями, що визначають правила видачі нотаріусом свідоцтва про придбання нерухомого майна на аукціоні під час продажу його в провадженні в справі про банкрутство.
Наказ Мін’юсту «Про затвердження Змін до Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» від 15.05.2013 р. № 888/5.
Набирає чинності з дня офіційного опублікування.
Станом на 28.05.2013 р. не опублікований
За матеріалами сайту газети: «Про приватних підприємців та єдиний податок»